سلام برای یبوست در بارداری چکار میکنین چی میخورین

۱۰ پاسخ

شربت لاکتولوز

آب زیاد بخور

روغن زیتون، آلو

کیوی رو دو سه تا باهم بخور
قرص یا شربت منیزیوم هم عالیه

جودوسر پرک صبح با شیر کمی بپز که نرم شه. تو تمام غذاهات و سالادت موقع خوردن روغن زیتون بریز و درنهایت پیاده روی

من شربت لاکسی ژل میخورم

برگه زردآلو هم تو اب خیس بده بخور خیلی خوبه الو هم خیلی خوبه

زیتون هم با غذات بخور خوبه

کشمش هم خیلی خوبه روزانه مصرف کنید

توی غذات روغن زیتون بریزبخور
انجیرخشک توی گلاب خیس بده شب قبل
صبح ناشتابخور

سوال های مرتبط

مامان عماد مامان عماد هفته سی‌وچهارم بارداری