خانوما تو هفته اخر برای درمان یبوست چی پیشنهاد میکنین ؟؟؟

۴ پاسخ

خورش سبزی

من میوه و کاهو اینا میخورم اوکیه

کیوی بخور

الو خشک بخر بذار تو لیوان اب شب تا صبح خیس بخور صب اب و الو هارو بخور

سه چهار تا هرروز بخور روااان روااان میشی😂😅

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۶ ماهگی