سلام عزیزان جگر تو ۷ ماهگی اوکیه بخورم؟

۳ پاسخ

نمیدونم این جگر چ خاصیتی داره با اون بوی گندش اصرار دارین بخورین پسته بخور بجاش واسه کم خونی مویز خرما کشمش این همه چیز خوشمزه

اره بخور اوکیع

من از ۴ ماه ب بعد ماهی یه بار میخوردم

سوال های مرتبط

مامان آبرنگ🧚‍♀️ مامان آبرنگ🧚‍♀️ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ایلیا مامان ایلیا روزهای ابتدایی تولد
مامان آرن🧿 مامان آرن🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهرسام‌مهرسانا مامان مهرسام‌مهرسانا ۲ ماهگی
مامان آیلین خانوم😍 مامان آیلین خانوم😍 ۱۱ ماهگی
مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 هفته بیست‌ونهم بارداری