اتفاقا قبل و بعد ناشتا بهتره کمتر اذیت میشی، من که خودم به دکترم گفتم نمیتونم محلول بخورم، قبل و بعد ناشتا برام بنویسه
از ازمایشگاهاسوال کن شایدداشته باشن
یعنی چی گیرنمیاد
من امروز انجام دادم پودر خوردم
من دیروز دادم پودر داشتن
منم قبل وبعددادم....خیلی بهتره
پودر گلوکز دیگه منسوخ شده عزیزم
برو بهداشت اونجا انجام بده .
من چندروز پیش انجام دادم داشتن پودر گلوکز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.