۸ پاسخ

اتفاقا قبل و بعد ناشتا بهتره کمتر اذیت میشی، من که خودم به دکترم گفتم نمیتونم محلول بخورم، قبل و بعد ناشتا برام بنویسه

از ازمایشگاهاسوال کن شایدداشته باشن
یعنی چی گیرنمیاد

من امروز انجام دادم پودر خوردم

من دیروز دادم پودر داشتن

منم قبل و‌بعددادم....خیلی بهتره

پودر گلوکز دیگه منسوخ شده عزیزم

برو بهداشت اونجا انجام بده .‌

من چندروز پیش انجام دادم داشتن پودر گلوکز

سوال های مرتبط

مامان برسام🩵👶🏻 مامان برسام🩵👶🏻 هفته سی‌ویکم بارداری