۳ پاسخ

روز قبل برو از آزمایشگاه شرایطش رپ بپرس . فرداش رعایت کن و برو

خب همون ۲ خرداد که گفته برو
صبح خیلی زود ناشتا برو چون ۴ ساعت طول میکشه
شب قبلشم ی شام سبک مثلا تخممرغ آبپز اینا بخور و ۸ الی ۱۰ ساعت ناشتا باش
دیگه بقیشو آزمایشگاه بهت میگه چکار کنی

شما ۸ساعت قبلش چیزی نخور،صبح اول وقت ناشتا برو ازمایشگاه ازت خون میگیرن وادرار ،یه پودر میدن میخوری دودفعه فاصله یساعت باید بری خون بدی و ناشتا باشی تا مرحله اخر

سوال های مرتبط