۳ پاسخ

چرا تو چهارماهگی گفته شروع کنی ؟

اولش با فرنی شروع کن بعدا پوره میدی دوتاش زوده براش
ارد برنجم خودت درس کن

عزیزم ببخشید رفلاکس‌داشت پسرتون که دکتر گفت کمکی شروع کنید؟

سوال های مرتبط