شبنم من خیلی به موجودیت و شخصیت بچه ها احترام میزارم ولی نظرم اینه بچه های الان خیای پر توقع هستن بابا قدیما یادت نیست خدایی کجا مادرا انقدر با بچه ها کار میکردن نهایت پارک و رستوران و مسافرت بود به خاطر رسانه مادرای الان تو تله شرم و عذاب وجدان افتادن البته نظر منه شاید درست نباشه
چقدر زود میخابه شبا
صبح چند بیدار میشه😳
سلام عزیزم خوبی؟؟
بنظرم تایم خوابت کافی نیس
دیر میخوابی
کار با سیستم چشم ومغزتو خسته میکنه
حق داری عزیزم
یکم زود بخواب
بازی هایی ک دوست داره گندم و از شب قبل برنامه ریزی کن
بعدازینکه از مهد میادو استراحت میکنه انجام بدین
ی تایم کوتاه از روزو باهاش بازی کن
وقتایی ک حوصله اش سر میره یسری وسایل بهش بده تا خودش بازی طراحی کنه
من وقتایی ک یزدان حوصله ش سر میره خیلی ومنم کار دارم وسایل میارم ی بازی انجام میدم بعدش میگم حالا نوبت توئه
انگار ی جرقه میزنی و روشن میشن
عزیزمممم
بنظرم بخاطر بهاره
شغلت چیه عزیزم ما نمیتوانیم انجام بدیم معرفی کنی
چه کاری انجام میدی باسیستم مگ
عزیزممن توییکی از تاپیکات دیدم ک نوشته بودی ۳ ماه طول کشید ک دخترت جذب مهد بشه، یعنی شما میرفتی باهاش و اونجا بودی؟
عزیزمبنظر من شبها زودتر بخواب ، منم مشکل شما رو داشتم ، دخترمو عادت دادم ساعت ۹ بخوابه و خودمونم دیگه نهایت ۱۱ میخوابیم ۷ صبح نلین خانوم بیدار باش میزنه دیگه خسته نیستم
کلا الان چون تغییر فصل هست بیشتر آدما بودنشون بیحال خسته هستن انکار بی انرژی هستن
منم دو روز میخواستم ماراما بکنم قهوه میخوردم تا یکم انرژی بگیرم
من خیلی وقت پیش بهتون درخواست دادم عزیزم 🥰 چرا قبول نکردین
بچها هرچی هم بیرون بازی کنند بازم دوست دارن ماماناشون براشون وقت بزارن..منم صبح که بیدار میشم صبحونه میخورمو بساط ناهار روراه میندازم تا بچها بیدار بشن صبحونه شون اماده اس تا ۹ ونیم ..میرم سروقت کارم تا حدودای ساعت ۱۲ این بین به بچها هم سر میزنم برنجمم میزارم کمی با بچها بازی میکنم بعد ناهار هم میخوابونمشون باز میرم سروقت کارم تا دوساعتی که بچها خوبن حدودای ساعت۶ بعدشم تا اخرشب در خدمت خانواده ..پسر کوچیکم پروسه دندون رو داره میگذرونه گاهی وقتا شبا فقط یکی دو ساعت میخابم و روزش به زور چشامو باز میکنم منم حس میکنم کم میارم
منم شبا ساعت ۱۲ اگر فیلم ببینم ۱ میخوابم صبح هم ۸ بیدار میشم ولی حقیقت منم همیشه خستم نمیدونم چرااا
منم همین طور تازه دل آشوبه بیخودی هم بهش اضافه کن البته به نماز خوندنم تونستم حداقل آرامش بگیرم اما انرژی همچنان کم اعصاب ضعیف فقط یه امروز بهتر بودم اونم فکر کنم بخاطر ویتامین و قرص آهن که خوردم دیروز
منم عذاب وجدان دارم بخاطریک قبلا یسر باهم بازی میکردیم الان ن .من یسر تو گوشی یا تلوزیون دازم فیلم میبینم.تایمی ک اون میبینه باز من دارم خونه رو جم میکنم
وقتنمیزارم زیاد براش مث قبل و ناراحتم
اره کبود ویتامینه منم یسر بی حالم دوسدازم بخابم فقدد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.