من شبا حدودا ساعت ۱:۳۰ میخوابم و صبح ۸:۳۰ نهایت ۹ بیدار میشم
۱ ساعت طول میکشه گندم و آماده کنم و بفرستم مهد، بعد میرم دنبال کارام و گاهی نهار خونه ایم غذا درست کردن و اینا
پای سیستم زیاد کار میکنم ولی کار خونه زیاد انجام نمیدم شاید یک یا دو روز درگیر تمیز کاری بشم
ولی خیلی خسته میشم، نمیدونم سنم بالا رفته😁 یا ورزش و تعطیل کردم بدنم سنگین شده چیه ک من بدنم کم میاره دوست دارم همش بشینم.
امروز ظهر گندم ازم قهر کرد و وسط گریه هاش گفت همش کار میکنی (منظورش کار با سیستم بود) خیلی عذاب وجدان گرفتم ک دیگ براش مثه قبل وقت نمیذارم، از وقتی میره مهد دیگ زیاد براش کتاب نمیخونم، کاربرگ و کاردستی رنگ آمیزی کار نمیکنیم خیالم راحته ک تو مهد اینکارارو انجام میدن
ولی امروز ک اون حرف و زد حس بدی پیدا کردم😕

ممکنه از کمبود ویتامین باشه ک کم انرژی شدم؟
شما در طول روز استراحت میکنید؟

گندم چون ظهرا نمیخوابه منم بیدار می مونم، مگر کارتون براش باز کنم
نیم ساعت خوابم ببره.
گندم شبا ۸ نهایت ۹ شب میخوابه دیگ انرژیش فوله
ولی من صبحم ک از خواب بیدار میشم خستمه🥲

تصویر
۱۴ پاسخ

شبنم من خیلی به موجودیت و شخصیت بچه ها احترام میزارم ولی نظرم اینه بچه های الان خیای پر توقع هستن بابا قدیما یادت نیست خدایی کجا مادرا انقدر با بچه ها کار میکردن نهایت پارک و رستوران و مسافرت بود به خاطر رسانه مادرای الان تو تله شرم و عذاب وجدان افتادن البته نظر منه شاید درست نباشه

چقدر زود میخابه شبا
صبح چند بیدار میشه😳

سلام عزیزم خوبی؟؟
بنظرم تایم خوابت کافی نیس
دیر میخوابی
کار با سیستم چشم ومغزتو خسته میکنه
حق داری عزیزم
یکم زود بخواب
بازی هایی ک دوست داره گندم و از شب قبل برنامه ریزی کن
بعدازینکه از مهد میادو استراحت میکنه انجام بدین
ی تایم کوتاه از روزو باهاش بازی کن
وقتایی ک حوصله اش سر میره یسری وسایل بهش بده تا خودش بازی طراحی کنه
من وقتایی ک یزدان حوصله ش سر میره خیلی ومنم کار دارم وسایل میارم ی بازی انجام میدم بعدش میگم حالا نوبت توئه
انگار ی جرقه میزنی و روشن میشن

عزیزمممم
بنظرم بخاطر بهاره

شغلت چیه عزیزم ما نمی‌توانیم انجام بدیم معرفی کنی

چه کاری انجام میدی باسیستم مگ

عزیزم‌من توی‌یکی از تاپیکات دیدم ک نوشته بودی ۳ ماه طول کشید ک دخترت جذب مهد بشه، یعنی شما میرفتی باهاش و اونجا بودی؟

عزیزم‌بنظر من شبها زودتر بخواب ، منم مشکل شما رو داشتم ، دخترمو عادت دادم ساعت ۹ بخوابه و خودمونم دیگه نهایت ۱۱ میخوابیم ۷ صبح نلین خانوم بیدار باش میزنه دیگه خسته نیستم

کلا الان چون تغییر فصل هست بیشتر آدما بودنشون بی‌حال خسته هستن انکار بی انرژی هستن
منم دو روز میخواستم ماراما بکنم قهوه می‌خوردم تا یکم انرژی بگیرم

من خیلی وقت پیش بهتون درخواست دادم عزیزم 🥰 چرا قبول نکردین

بچها هرچی هم بیرون بازی کنند بازم دوست دارن ماماناشون براشون وقت بزارن..منم صبح که بیدار میشم صبحونه میخورمو بساط ناهار روراه میندازم تا بچها بیدار بشن صبحونه شون اماده اس تا ۹ ونیم ..میرم سروقت کارم تا حدودای ساعت ۱۲ این بین به بچها هم سر میزنم برنجمم میزارم کمی با بچها بازی میکنم بعد ناهار هم میخوابونمشون باز میرم سروقت کارم تا دوساعتی که بچها خوبن حدودای ساعت۶ بعدشم تا اخرشب در خدمت خانواده ..پسر کوچیکم پروسه دندون رو داره میگذرونه گاهی وقتا شبا فقط یکی دو ساعت میخابم و روزش به زور چشامو باز میکنم منم حس میکنم کم میارم

منم شبا ساعت ۱۲ اگر فیلم ببینم ۱ میخوابم صبح هم ۸ بیدار میشم ولی حقیقت منم همیشه خستم نمی‌دونم چرااا

منم همین طور تازه دل آشوبه بیخودی هم بهش اضافه کن البته به نماز خوندنم تونستم حداقل آرامش بگیرم اما انرژی همچنان کم اعصاب ضعیف فقط یه امروز بهتر بودم اونم فکر کنم بخاطر ویتامین و قرص آهن که خوردم دیروز

منم عذاب وجدان دارم بخاطریک قبلا یسر باهم بازی میکردیم الان ن .من یسر تو گوشی یا تلوزیون دازم فیلم میبینم.تایمی ک اون میبینه باز من دارم خونه رو جم میکنم
وقت‌نمیزارم زیاد براش مث قبل و ناراحتم
اره کبود ویتامینه منم یسر بی حالم دوسدازم بخابم فقدد

سوال های مرتبط

مامان پِسَرَم مامان پِسَرَم ۳ سالگی
بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری
دخترا میگم که من خیلی بدخوابم..🥴
خیلی اذیتم از این موضوع الان سه شب بود نخوابیده بودم بیرون بودیم جام عوض شده بود کلا تاصبح بیدار بودم (رفته بودیم طبیعت) .. ولی دیشب برگشتیم خونم ب حدی من خسته بودم که جنازه بودم ینی گفتم‌من برسم خونه دیگه فورا خوابم میبره .. اینم بگم خیلی دلم میخواد یه شب تاصب رو راحت و بدون دغدغه بخوابم ولی متاسفانه این مشکل الان تقریبا ۷ ۸ سالی هست باااش درگیرم کلا کم خواب و بدخوابم...
دیشب ساعت ۹ رسیدیم شوهرم ک ۱۰ نشده خوابش برد
ولی من هم ۱۲ خوابم برد
هم شوهرم ک ساعت ۶ بیدار شد منم مغزم بیدار شد و دیگه تاساعت ۱۰ نتونستم بخوابم ۱۰ هم پسرکم بیدارشد منم بیدارشدم...
کلا ب جز این چندساله بدخوابم و کم خواب دلم ی خواب بدون بیدارشدن میخواد.. شبای عادی از ساعت ۱۲ ک میخابم ۳ بیدارمیشم ۴ونیم بیدارمیشم ۶ بیدارمیشم ۷ بیدارمیشم این بیدارشدنا باعث میشه روزم کسل بشه نتونم درست ب کارام برسم دلم ی خوابی میخواد از ۱۲ بخوابم تا ۹ صب بدون بیدارشدن ... متاسفانه چون کارمیکنم صبحا باید ۸ونیم ۹بیدارشم حتما ولی این بدخوابیا تاثیرمیزاره رو کارام... چیکارکنم اخه ...🥲🙏🏿
بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری بارداری
مامان 🩵کیادل🩷 مامان 🩵کیادل🩷 ۴ سالگی
میگم ابجیا
من تو گهواره راستش زیاد میبینم دلبندهاتون یا میرن مهد یا زیاد اسباب بازی دارن و خونه رو کردن مهد و خونه بازی خب
حالا منم دلم میخواد برا کیان کاری کنم حس میکنم یه کوچولو اولی داره اونم پرخاشگر میشه و بی حوصله
هی میگه حوصلم سررفته چیکار کنم منم ک داغووووون میگم برو بازی کن میگه الان با چی بازی کنم؟ اسباب بازی یکم داره هاااا ولی مثلا میگه من‌ک فلان ماشین رو ندارم چطوری بازی کنم و من از این خوشم نمیاد😐
بنظر شما تو فکر اسباب بازی جدید براش باشم یا ببرمش مهد
راستش حس میکنم یچه هام از بقیه بچه خیلی پایین تر هستن دلم میخواد تا میتونم بچه های منم مخصوصا کیان با هم سن هاش یجورایی یکی باشه
امروز کنار من خوابیده بود یچیزی تو گهواره دید(عکس یه اتاق بود و دخترونه)با این حال میگفت ماهم کاش از اینا داشتیم
حالا چیکار کنم یخورده اسباب بازی بگیرم ک با دلسا بازی کنن یا ببرمش مهد یا چمیدونم خمیر بازی اینا بگیرم؟
البته الان ن فقط میخوام تو ذهنم و اولویتام باشه