سلام مامانا پيتزا سنگينه يا درحد يك قاچ بخورم؟

۵ پاسخ

دکتر به من گفت همچی بخور فقط غصه نخور😎😂

بستگی به بچه ات داره
دختر من رفلاکس و الرژی داشت اذیت میشد نمیخوردم
ولی مثلا خواهرشوهرم مشکلی نداشت

چرا من متخصص نوزادان بهم گفت هررررچی دلت میخواد بخور غذای فست فود ایرانی انواع ابمیوه فقط عرق نعنا نخور چون بچه بالا میاره یا حس بالا اوردن میگیره

بخور بابا من یکی کاملم میخورم اندازه شکمت بخور

قارچ‌و فلفلش خیلی نفخ داره

سوال های مرتبط