اونایی که سزارین شدید با بیهوشی بودید یا بی حسی

۲۳ پاسخ

من بیهوشی بود خیلی راحت بودم

بی حسی

من دوبار سزارین شدم هر دو با بی حسی ولی اصلا خوب نیست برگردم عقب بیهوشی رو انتخاب ميکنم

بی حسی
من از ساعت ۳شب تا ۲ظهر درد طبیعی و کشیدم ده سانت باز شدم ولی بچم گیر کرد ضربان قلبش افت کرد اورژانسی رفتم اتاق عمل چون فشارم افتاده بود کیک و آبمیوه خورده بودم بی حسی زدن ولی اولش دیر بی حس شدم درد تیغ و هم احساس کردم 😶بعدش اونقدر خسته بودم بیهوش شدم خودم ببدار ک شدم دیدم تو سالن هستم دارم میرم اتاق بستری

بی حسی عزیزم

من سزارین بیهوشی بودم

مم قبلی رو با بیهوشی بودم این یکیم ترجیحم بیهوشی فکر نکنم دکترم قبول کنه

بی حسی

بیهوشی
خیلی راضی بودم

بی حسی کمتر مواردی رو بیهوش میکنن

بی حسی راضی بودم

بی حسی

من هردو

من بیهوشی که از طبیعی ی دفه اورژانسی سزارین شدم

منم ترجيحم بيهوشيه🫠

بیهوشی

سزارین اجباری شدم گفتن چون صبحانه خوردم بیهوش نمیکنن بی حس شدم

بی حسی

بی حسی

بی حسی

بی حسی بیهوشی منسوخ شده بی حسی جواب نده بیهوش می کنن

بی حسی

بی حسی

سوال های مرتبط

مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 ۶ ماهگی
مامان مهوا🌕 مامان مهوا🌕 ۵ ماهگی
مامان دخملی مامان مامان دخملی مامان ۱ ماهگی
مامان یزدان کوچولو مامان یزدان کوچولو ۷ ماهگی
مامان مامان پسری مامان مامان پسری روزهای ابتدایی تولد
مامان سهراب💙👶🏻 مامان سهراب💙👶🏻 ۱ ماهگی