هيچ خوراكي تاثير نداره
همش الكيه
نطفه بايد قوي باشه كه كل بارداري سالم و سلامت بگذره
توکل به خدا کن استرس نداشته باش
خرما نخور طبعش گرمه بنظرم این مدت نخور من شخصا نخوردم
ماما به من قبلا میگفت اب انار و توت فرنگی خیلی بخور بزای تشکیل قلب
مامان قشنگ ارامش تو توی این دوران خیلی مهمه
تشکیل قلب ربطی به خورد و خوراک نداره و خودش اگر نطفه سالم باشه تشکیل میشه
هر چقدر اگاه تر باشی ارام تری
عضواین کانال شو در پیامرسان بله
@madaranehfarda
آرامششششش داشته باش
توکل کن بخدا ، خدا خودش هواتو داره 😘😘😘😘😍😍😍😍
توکل بر خدا
چرا جدا جدا نوشتم😁
فقط ارامش داشته باش و توکل ب خدا
گلاب
سیب قرمز
به پخته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.