۱۲ پاسخ

هيچ خوراكي تاثير نداره
همش الكيه
نطفه بايد قوي باشه كه كل بارداري سالم و سلامت بگذره

توکل به خدا کن استرس نداشته باش

خرما نخور طبعش گرمه بنظرم این مدت نخور من شخصا نخوردم

ماما به من قبلا میگفت اب انار و توت فرنگی خیلی بخور بزای تشکیل قلب

مامان قشنگ ارامش تو توی این دوران خیلی مهمه

تشکیل قلب ربطی به خورد و خوراک نداره و خودش اگر نطفه سالم باشه تشکیل میشه


هر چقدر اگاه تر باشی ارام تری
عضو‌این کانال شو در پیامرسان بله
@madaranehfarda

آرامششششش داشته باش
توکل کن بخدا ، خدا خودش هواتو داره 😘😘😘😘😍😍😍😍

توکل بر خدا

چرا جدا جدا نوشتم😁

فقط ارامش داشته باش و توکل ب خدا

گلاب

سیب قرمز

به پخته

سوال های مرتبط

معصومه معصومه قصد بارداری
مامان محمد مرصاد😍 مامان محمد مرصاد😍 ۲ ماهگی
مامان نفسام مامان نفسام هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان سلین 🍒💖 مامان سلین 🍒💖 ۱ ماهگی
مامان لیموووویی🍋 مامان لیموووویی🍋 هفته هجدهم بارداری