۴ پاسخ

اب جوش بخور هر لحظه

منم اینجوری ام مدام هم آب میخورم بازم تشنمه

هندونه بخور البته اگه دیابت نداری و معدت حساس نیست و نفخ نمیکنی

مایعات زیاد بخور

سوال های مرتبط