خانما چی بخورم بچه وزن بگیره

۸ پاسخ

عدسی
ابگوشت
فرنی
موز
خرما
چیزای مقوی دیگه
سردی نخور

شیر ۲ لیوان در روز
ماست
گوشی ۲۰۰ گرم در روز ماهی گوشت قرمز یا مرغ فرقی نداره
حلیم
ماشعیر تلخ
بستنی یه روز در میون به صورت معجون بخور
حبوبات
اینا سرشار از پروتیینن
من از شیر گاومیش که پروتیین بیشتری داره یا ماست یونانی استفادا کردم

تخم مرغ آبپز و سیب زمینی،شیر،ماست پروبیوتیک،جو،میوه،مغزیجات به خصوص بادوم درختی شیرین،بستنی اگر قند نداری

پروتئین، بستنی

اگه دیابت بارداری نداری. بستنی بخور و شیر پر چرب. عالیه

عدسی
حلیم
کباب
بستنی

تخم مرغ اب پز و بستنی خیلی جواب میده

حلیم ،بستنی، آبگوشت ،مغزیجات ،لیدی میل، نخود آب

سوال های مرتبط

مامان اشکان مامان اشکان ۲ ماهگی
مامان آراس مامان آراس هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان پارمیس مامان پارمیس روزهای ابتدایی تولد