آقدام
۳روزتاخیر🖤❤️‍🩹
بازم منفی💔

تصویر
۴ پاسخ

ای وای چه بد متاسفم عزیزم 🥲
منم امروز ۲ روز تاخیرم میخوام فردا بیبی چک بزنم دعا کن مثبت باشم🥹
انشالله ماه بعد مامام میشی گلم ناراحت نباش هرچیزی حکمتی داره🙂

فدا سرت خودتو آماده کن برا ماه‌بعد

دلم بدجوری شکستت😭😭😭😭💔💔

هاله هم نداره حتی😭😭😭😭

سوال های مرتبط

شکلات 🍫 شکلات 🍫 قصد بارداری
مامان لارا🫀✨ مامان لارا🫀✨ هفته هجدهم بارداری
مامان دریا مامان دریا هفته پانزدهم بارداری
مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی ۳ ماهگی
جوجه کوچولو🐣🌱 جوجه کوچولو🐣🌱 قصد بارداری
jojo jojo قصد بارداری
نازنین نازنین قصد بارداری
maila maila قصد بارداری
مامان دوقلوها مامان دوقلوها قصد بارداری
غزل🌷 غزل🌷 قصد بارداری
Sanay Sanay قصد بارداری
مامان تیام و کچل خان مامان تیام و کچل خان هفته سی‌ویکم بارداری