برای شروع درد زایمان چکار کنم

۸ پاسخ

توکل به خدا
من هرکاری میکنم تا چندساعت درد دارم باز برمیگردم پله اول
فکر کنم دوشنبه خود معرف باید برم بستری زشم

من الان دارم میرم معاینه تحریکی بشم😬

اینو بخون شاید بدردت خورد

تصویر

انتظار .....

سوال منم هست هرکار میکنم بی فایده

معاینه تحریکی شدی؟!؟

رابطه

رابطه بدون جلوگیری و پیاده روی

سوال های مرتبط

مامان رادمهر❤️هانا❤️ مامان رادمهر❤️هانا❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان آینده مامان مامان آینده ۵ ماهگی