بوه هاتونو بردین چکاب دوستلگی هزینه ازمایشش چقذر شد

۷ پاسخ

دوسالگی میبرمش

دکتر گفت چکاپ نداره ،سه سالگی،و گفت وزن 11 و قد 87 خوبه براش،فقط گفت دوست داری شربت آهن و زینک بده بهش که گفتم نوشت

۱۲۰۰ آزادش

هنوز نبردمش
دستمون خالیه فعلا

من چکاب کامل دادم یک ماه پیش شد ۳۰۰۰ البته بدون بیمه

با بیمه ۲ میلیون شد
بدون بیمه ۴ میلیون و خوردی بود

من نگفتم چکاب دو سالگی همه ازمایشارو خواستم۲۱۰۰

سوال های مرتبط

مامان سید مهدیار💚 مامان سید مهدیار💚 ۲ سالگی