دوسالگی میبرمش
دکتر گفت چکاپ نداره ،سه سالگی،و گفت وزن 11 و قد 87 خوبه براش،فقط گفت دوست داری شربت آهن و زینک بده بهش که گفتم نوشت
۱۲۰۰ آزادش
هنوز نبردمش
دستمون خالیه فعلا
من چکاب کامل دادم یک ماه پیش شد ۳۰۰۰ البته بدون بیمه
با بیمه ۲ میلیون شد
بدون بیمه ۴ میلیون و خوردی بود
من نگفتم چکاب دو سالگی همه ازمایشارو خواستم۲۱۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.