سلام خانوما پاهام خیلی ورم کردن چیکار کنم ورمشون کم بشه؟؟؟؟

۷ پاسخ

پاهاتو ورزش بده
پیاده روی کن
اگه یکدفعه این اتفاق افتاد برو دکتر حتما

باید پاتو بالاتر از سطح زمین قرار بدی زیرش بالشت بزاری گوشت قرمز نمک اینا رو حذف کن

من یکم راه میرم ورمش کم میشه خیلی تاثیر داره

اول از همه فشارتو بگیر که یه وقت بالا نباشه

آب و مایعات زیاد مصرف کن یکی از دلایل ورم میتونه کمبود مایعات بدن باشه که بدن مایعات رو در خودش نگه میداره و تبدیل میشه به ورم.

به پهلوی چپ دراز بکش و یه بالشت بذار زیر پاهات که بالاتر قرار بگیره

اگر دیدی ادامه داشت باید بری دکتر شاید مشکل خاصی باشه.

نمک هم کلا از زندگیت حذف کن و اصلا چیزای شور نخور که خیلی ورم میاره.

یکم راه رفتن هم میتونه ورم رو کم کنه.

ی دکتر برو
بالش بذار زیر پات بیاد بالا
نمک و کم کن

اولا حتما دکتر برو اما قبلش تو خونه یکی دو تا بالش بذار و پاهاتو بذار روش خیلی جوابه

به دکترت مراجعه کن

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۱۱ ماهگی