من بیشتر مغزیجات و چیزای مقوی میخورم
برای خالت تهوعمم فقط چیزای ترش یا خنک
اجیل خرما شیر موز تخم مرغ
وعده های اصلی رو هم کامل میخورم
خوراکی هایی ک میدونی مفید مصرف کن لبنیات ب اندازه بخور و مغزی جات خام خیلی ب بچه کمک میکنه کاهو و سبزیجات واسه بچه خوبه ولی از خانواده کلم ها سعی کن دوری کنی چون واسه تیروئید خوب نیست و دل جگر قلوه اصلا نخور
به نام خدا تخم مرغ و گوجه و خیار و املت زیاد دوس دارم و میخورم
سه ماه اول که من از غذا فعلا نفرت دارم و خیلی خیلی به ندرت غذا میخورم سعی میکنم میوه و مغزیجات بخورم بجاش با این حال تهوع ولم کنه یه ذره غذا میخورم اگه تهوع نداری همه چی بخور
هشت تا بادوممیخورم
چندتا گردو و کشمش
سه تا خرما ی لیوان شیر
همه چی
چیزای مقوی و بیشتر میخورم
زعفرون و اینا هم یعی میکنم سه ماه اول نخورم
من بیشتر میوه میخورم دو سه بار از دستم در رفته پفک و چیپس خوردم سرخ کردنی هم یکی دوبار خوردم غذا بیرون هم نمیخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.