من خوردم یه بار اینقدر اواخر بارداری هوس کرده بودم 🥺دل زدم به دریا تا جون داشتم خوردم جگر کبابی البته 🤫دفعه بعد رفتم دکتر گفتم 😅گفت حالا خوردی اشکال نداره دیگه نخور
من به دکترم گفتم گفتش هفته ای یکبار هیچ مشکلی نداره
من گه گاهی میخورم
من☺️☺️☺️
اشکالی نداره نترس
من میخورم
من میخورم ولی خیلی کم یه چندتا تیکه خیلی کوچیک
من میخورم
من همیشه و مرتب میخوردم و میخورم. چه کبابیش چه سرخ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.