کیا توبارداریشون جگر خوردن چیزی نشد

۹ پاسخ

من خوردم یه بار اینقدر اواخر بارداری هوس کرده بودم 🥺دل زدم به دریا تا جون داشتم خوردم جگر کبابی البته 🤫دفعه بعد رفتم دکتر گفتم 😅گفت حالا خوردی اشکال نداره دیگه نخور

من به دکترم گفتم گفتش هفته ای یکبار هیچ مشکلی نداره

من گه گاهی میخورم

من☺️☺️☺️

اشکالی نداره نترس

من میخورم

من میخورم ولی خیلی کم یه چندتا تیکه خیلی کوچیک

من میخورم

من همیشه و مرتب میخوردم و میخورم. چه کبابیش چه سرخ

سوال های مرتبط

مامان آروشا👑 مامان آروشا👑 ۱۰ ماهگی
مامان یاسـین مامان یاسـین ۵ ماهگی
مامان کوچولوها💙💙 مامان کوچولوها💙💙 ۳ ماهگی
مامان اَبرا☁️♥️ مامان اَبرا☁️♥️ ۹ ماهگی
مامان مامان فندق

😍😍 مامان مامان فندق 😍😍 ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ماکان مامان ماکان روزهای ابتدایی تولد
مامان آدرین مامان آدرین روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 مامان ماهی‌کوچک 🩷🪼 هفته سی‌وششم بارداری