و البته بد نشده این طبیعیه. التهاب داره مراقبت کن ازش پوست آلتشو بکش عقب چرب کن ک چسپندگی نشه بخاطر خونریزی گفتم
طبیعی خار دار بخیه زده براش 😏
یا خدا.چرا اینطوریه
نمیدونم واقعا ولی اصلا انگار طبیعی نیس شاید بخیه ها خوب بشه اوکی بشه
پیش کدوم دکتر بردی عزیز
نه نگران نباش چیزی نیست مرتب حموم ببر با پماد چشمی چربش کن تا بخیه ها بیفتن تازه ختنه شده اینحوریه
.وای کدوم دکتری برات بدون بیحسی زده 😐😐😐😐😐😐
مال پسر منو حلقه زد اینجوری نبود اصلا
چرا این شکلی بخیه زده
برا پسر من خیلی مرتب زده بود.. سریع هم خوب شد
وووووووویی 😬😬
حلقه نزدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.