عزیزم من شیرم کمه الان ۴ماه دارم پودرگالاکتومیدمیخورم تا۶ماهگی همچنان میخورم دیگ ب غذابیفتن شیرکمترمیخورن
عزیزم البته که باید همیشه چیزای مقوی بخوری وگرنه چجوری شیر تولید شه؟ اب هویج، خرما، دلستر، جوانه گندم، اینا شیرو زیاد میکنه ، تلاشتو بکن سعی کن نا امید نشی ، استرس نداشته باش استرس شیرتو خراب میکنه
قطره شیر افزا بخور عالیه من دارم میخورم واقعا جواب میده
منم مثل شما بودم دخترم با اینکه شیر خشک کمکی میخوره ولی شیر من بیشتر دوست داشت شیرم خیلی کم بود الان کپسول شیر افزا میخورم خداروشکر بهتر شده
قرص لاکتوول میخورم خیلی خیلی عالیه
از من کم شده بود کمکی شروع کردم از امروز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.