خانوما صبح آزمایش گلوکز دارم چیکارا باید بکنم چی بخورم چی نخورم ؟؟

۴ پاسخ

روتین عادی زندگیتو داشته باش ک جوابش درست باشه
۸ ساعت قبل ازمایش چیزی نخور
برای من ازمایش ادرار هم داشت همزمان
نمیدونستم و دستشوییم نمیومد

شب غذای سبک بخور و از ۱۱ یا ۱۲ شب چیزی نخور

سعی کن شب یه غذا کبابی مثل جوجه تا ساعت ۸یا نهایت ۹بخوری یا تخم مرغ غذایی ک توش سیب زمینی و حبوبات هست اصلا نخور چون قند ناشتاتو میبره بالا امروزو موز نخور هندونه سعی کن نخوری یا کم بخوری

روتین عادی زندگیتوداشته باش ۸ تا ۱۰ ساعت قبلش هیچی جز آب نخور،صبح زود ۷ ۸ برو ک زودتموم شه اذیت نشی،باخودت یخ ببر بااجازه مسئول ازمایشگاه شربتتو بایخ ترکیب کن تو ده دیقه یواش یواش بخور،بین آزمایشا بیا توماشین درازبکش،خیلی خیلی راحت بود من انجامش دادم یه هفته پیش

سوال های مرتبط