۹ پاسخ

نان عالی وزن میده ولی معمولا سنگینه نمیسازه به بچه ها آپتامیل هم خوبه

آپتامیل

نان به بچم نمیساخت ولی وزندهیش عالی بود

آپتامیل.
من یه بار نان دادم به آنیل بچم دستشویی کردنی جیغ میزد

من برای میران الان کمکی از ببلاک استفاده میکنم و راضیم

اپتامیل میدم خیلی راضیم

والا بنظرم اپتامیل خوبه ولی گیرت نیاد شاید نان هم خوبه

اپتامیلو سرچ بزن و تحقیق کن یکسال بیشتره تو دنیا منسوخ شده بخاطر موادی که داره و نباید استفاده بشه ولی تو ایران معلوم نیست چرا اصلا هنوز هست یا از قبل تو انباراست یا دارن جور دیگه پرش میکنن، من از هفت سال پیش تحقیق رو شیر خشک کردم بخاطر بچه خودم و سوپرامیل بهتر از همه بود

اپتامیل بگیر

سوال های مرتبط

مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی