عزیزای دل پودر سنجد بریزیم تو شیر بخوریم ضرر ندارد برای بچه ؟

تصویر
۵ پاسخ

اتفاقا خیلی هم خوبه من از اول بارداری هر روز یه قاشق میریزم تو شیر یا ماست میخورم برا استخون بندی عالیه

اگه فک میکنی ضرر داره چرا میخوای بخوری

من شنیدم میگن خوبه و حتی بچه وزن هم میگیره ولی چون خودم دوست ندارم نمیخورم

فقط می‌دونم ممکن یبوست بیاره

ان شالله خود بچه بدنیا اومد بهش بده
یبوست میاره اذیت میشی

سوال های مرتبط

مامان ماهورمهیار🩷🩵 مامان ماهورمهیار🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان جوجه مامان مامان جوجه هفته سی‌وهشتم بارداری