اتفاقا خیلی هم خوبه من از اول بارداری هر روز یه قاشق میریزم تو شیر یا ماست میخورم برا استخون بندی عالیه
اگه فک میکنی ضرر داره چرا میخوای بخوری
من شنیدم میگن خوبه و حتی بچه وزن هم میگیره ولی چون خودم دوست ندارم نمیخورم
فقط میدونم ممکن یبوست بیاره
ان شالله خود بچه بدنیا اومد بهش بده
یبوست میاره اذیت میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.