خالی چجوری میخورین من اصلا نمیتونم
حالا من چربی دارم وای
چایی روزی یه بار میخورم
قند ندارم با نبات میخورم 🫶
من یا خرما میخورم یا استویا
خدایی استویا خیلی خوبه شیرینیش از شکر هم بهتره
ولله خیلی عذاب اوره باهیچی میخورم
من قند ندارم ولی میتونی از استویا استفاده کنی هم گیاهیه هم شیرین میکنه هم قند نداره اصلا
توت هم قندش کمتره نسبت به چیزای دیگه
با مویز و گردو اونم دوتا دونه مویز دیابت بارداری خرررر است😝
من قند ندارم چای هم دوست ندارم😂
با کوفت😂😖
من خالی میخورم یا نهایت خرما
خالی بخور یا با یدونه خرما یا توت یا کشمش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.