سلام
من از اول یه بالشت نرم زیرسرش میذارم
دکتر به من گفت از ۶ ماهگی بذار
از همون روز اول گذاشتم اتفاقعا باعث میشه ک رفلاکسی نشه حتی توی ننو ب حالت نیمه نشسته میخوابید تا حدود ۴ ماهگی بعدش دیگه درست کردم
من از اول برا رفلاکس گذاشتم
من از همون ماه دوم میزارم نه اینکه بالشت بزرگهمینکه یکم شیب باشه برای رفلاکس که شیربرنگرده ولی وقتی خوابش عمیق میشه زودی برمیدارم
از اول میشه گذاشت
من ا اول گزاشتم😑 دکتر بردم گف رفلاکس داره باید زیر سرش شیب داره باش ا اون موقع دیگ بعد شیر اروغشم نگیرم بالا نمیاره
۲ سالگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.