سعی کن شب قبلش شام سنگین نخوری
اونقدرام که میگن بد مزه نیس که نتونی بخوری
مثلا من دوست داشتم مزشو خدایی 😅
فقط سعی کن بعدش که خوردی اگه تهوع و سرگیجه گرفتی فقط دراز بکشی یک جای خنک دراز کشیدن خیلی خوبه هم زمان زود میگذره هم وقتی درازی تهوع و سرگیجه نداری
تحرک نداشته باش که اذیت نشی
من کاری نکردم فقط ۱۰ تا ۱۲ ساعت ناشتا باش
با خودت آب خنک ببر
پودرتو با آب خنک قاطی کن و قشنگ هم بزن
من اصلا حالم بد نشد فقط یکم خسته و کلافه شدم که اونم به خاطر تایم طولانی
مابین آزمایش هاتم نمیتونی چیزی بخوری فقط آب مجازی بری اونجا پرسنل بهت میگن
برنج نون سفید سیب زمینی شام نخور ممکنه قند ناشتات بره بالا شیرینیجات هم که نخور اگر هرشب همینارو میخوری بخور و برو ازمایش اینور اونور نشه ولی اگر نه رعایت کن
طبق معمول هر چی میخوردی بخور
۸ تا ۱۰ ساعت ناشتا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.