یه لیست از غذاهایی که نفخ ندارن بدید لطفا

۷ پاسخ

شوید پلو درست کن
هویچ پلو
کباب تابه ای
گوشت آب پز کن با نون بخور
کشمش گردو بزن ب برنج با گوشت بخور
آبگوشت بدون نخود
بادمجون
من فعلا اینا خوردم ولی بیشتر همین مرغ محلی آب پز با نون میخورم
ولی واقعا تو همین چند روز دلم دیگه رفته از این غذا ها 🥹دلم یه غذایی میخواد ولی نمیدونم چ

برنج نفاخ هست
گاهی بعضی بچه ها به لبنیات حساسیت دارن هنوز بدنشون شکل نگرفته سعی کن کمتر استفاده کنی
خواهر شوهرم یه گوسفند توی یک ماه خورد🤐
در واقع بهترین و تنها غذای مناسب بچه الان گوشته که شما بخوری شیرت مقوی بشه
کل پاچه، گوشت خالی بپزی، کباب کنی، آبگوشت بدون حبوبات با نون ، اونم سنگک نه، نونی که نفاخ نباشه

خواهر شوهرم می‌گفت دیگه بلند نمیشد یه پیک نیک داشت دو ماه دوستش بود روی همون گوشت درست میکرد میخورد😬😬
جدا از شوخی چون خودت شیر میدی شمام گوسفند بکش و فریزر پر کن و مدام استفاده کن،
مرغ ماهی برنج طبع سرد هست، حبوبات نفاخ. ادویه فلفل ممنوعه، کاچی خیلی برات خوبه، مقویه، توش زعفرون نریز،
خیلی حساسیت به پروتیین گاوی مد شده سعی کن تا دو ماه اول محصولات گاوی نخوری، فقط کوسغندی، کره و پنیر و شیر فقط گوسفندی
عسل و گردو هم خوبه ، سیرت میکنه

نفخ شکمش خیلی سخته

باور میکنی تا اخرای ۵ ماهگی پسرم فقط شوید پلو ، مرغ ، گوشت گوسفند میخوردم
کلا نابود شده بودم از بی غذایی ولی بازم بچم درد کولیک داشت

چلو گوشت چلو مرغ دیگه همه چی نفخ داره

گوگل مگه باز نشده

ب منم😞

سوال های مرتبط