برا تشکیلی قلب چیا بخوریم خوبه؟؟؟
#بارداری#بارداری#فرزند

۷ پاسخ

سیب🙂

خرما بادام

به . اووکادو . بادام

برا قلب خونرسانی لازمه اگر‌خونت غلیظ میشه و لخته ممکنه ایجاد کنه به دکترت بگو.

خرما مویز. مغزیجات

من بادام شنیدم خوبه و تو گهواره هم انواع توت رو نوشته بود… البته فولیك اسیدي که پزشك تجویز میکنه هم موثره

ربطی به خورد و خوراک نداره

سوال های مرتبط

مامان tasnim مامان tasnim هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سی‌وششم بارداری
مامی بچه هام مامی بچه هام قصد بارداری
مامان فندوقَم🌰 مامان فندوقَم🌰 هفته یازدهم بارداری