برای افزایش شیرتون خانما چیکار میکنین؟ چی میخورین؟

تصویر
۱۶ پاسخ

دکتر بری بهتره و قرص شیرافزا و اینا میده
اب هویج چون بچت یکم زردی داره خوب نیست
قاووت گرمیه،زردی بچه رو بالا میبره
اوایل ک زایمان کردی اصلااا هندونه نخور،بخیه هات داغون میشه ،اینو دکتر میگفت

همه اینا الکین فوق تخصص بهم پودر گالاکتومید داده ۳روزه میخورم بشدت کمکم کرده

لپارووو

✅✅مامان های گل اگه هزینه ی آتلیه حضوری رو ندارین من آتلیه آنلاین دارم دقیقا با همون کیفیت با تم انتخابی شما عکساتون رو آتلیه ای میکنم نوزادی بارداری کودک مناسبتی و... میتونید توی روبیکا برا نمونه کار و قیمت پیام بدید09043693316✅✅

کاچی عالیه من تامیخورم شیرم دوبرابرمیشه

کپسول شیرافزار چایی. سوپ. ماهی
هندونه بااینکه نفخ داره ولی. شیر رو‌زیاد می‌کنه

شیر محلی پرچرب

کپسولا لاکتاول.قطره شیرافزا

نینیت زردی داره یکما

قاووت

کپسول شیر افزا

همه چی الکیه من امتحان کردم فقط دمنوش رازیانه و کله پاچه و کباب

بعد چی میخورین برای مقوی شدن شیر ک بچه سیر بشه؟

آب هویج فوق العاده هس

من قرص لاکتاول خوردم عالیع

دلستر لیمو بخور با هلو

سوال های مرتبط

مامان آریل💙🌸💙 مامان آریل💙🌸💙 ۹ ماهگی
مامان علی ♥ مامان علی ♥ ۱۰ ماهگی