۴ پاسخ

من چای و خرما و هندونه طالبی یا غذاهای برنجی و خورشتی آبکی شیر اینارو میخورم در روز شیرم سرازیر میشه انقد زیاده

پودر گالاکتومید خیلی خوبه واسه شیر،توت بخور،ماکارانی وبرنج خوبن آبگوشت خیلی خوبه

من مولتی ویتامین خوردم بچه ام اینقدر دلش درد گرفت دیگه نخوردم

مولتی ویتامین تا ۳ ماه بعد زایمان باید بخورید .
پودر شیر افزا داروخونه داره .

سوال های مرتبط

مامان 🫧🧸✨اهورا✨🧸🫧 مامان 🫧🧸✨اهورا✨🧸🫧 ۱۱ ماهگی