سلام مامانا واکسن دوماه سخته چهار ماه ؟؟؟؟

۶ پاسخ

برای من ۲ ۴ ۶ خیلی سخت بود فقط گریه و دلم خیلی برای بچم میسوخت ولی چه میشه کرد صبر و تحمل فقط دو روزه

به نظرم بستگی به دستی داره که میزنه .من میبرم میدم خالم میزنه خیلی دستش سبکه .بچه انگار نه انگار که زده .امیدوارم از شمام دستشون سبک باشه برای بچه

چهار ماه بیشتر بچه تب میکنه

چهارماهگی

۲ ماهگی برام سخت بود

برای ما دو سخت بود

سوال های مرتبط

مامان آرسام کوچولو 💙 مامان آرسام کوچولو 💙 ۱۱ ماهگی
مامان سه قلوها مامان سه قلوها ۱۶ ماهگی
مامان شاهان👼🏻💙 مامان شاهان👼🏻💙 ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۶ ماهگی
مامان یاس 🩷🤍 مامان یاس 🩷🤍 ۶ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی