برای من ۲ ۴ ۶ خیلی سخت بود فقط گریه و دلم خیلی برای بچم میسوخت ولی چه میشه کرد صبر و تحمل فقط دو روزه
به نظرم بستگی به دستی داره که میزنه .من میبرم میدم خالم میزنه خیلی دستش سبکه .بچه انگار نه انگار که زده .امیدوارم از شمام دستشون سبک باشه برای بچه
چهار ماه بیشتر بچه تب میکنه
چهارماهگی
۲ ماهگی برام سخت بود
برای ما دو سخت بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.