من قندم دقیقا ۲۶ هفته همین بود، ولی با رعایت کردن اومد پایین ، شیرینی جات اصلا نخوردم ، روزی سه تا میوه خوردم و امروز جواب ازمایشم اومد رو ۷۵ خداروشکر
من ۱۷۰ بود از شما هم کمتر بهم انسولین داد
سلام من اینجوری بودم دکتر برام انسولین نوشت الان از هفته ۲۵ میزنم
باید بری دکتر دیگه
من ناشتام ۷۴ ۷۶ ایناس
بعد پودر قند ۱۸۰ بوده ک باید برم دکتر دارو بده
با دکترت مشورت کن اگه با رژیم کنترل شد که خوبه
اگر نه باید دارو بخوری
من که با رژیم نتونستم و متفورمین میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.