کسی هست قندش بالا باشه چیکار باید کزد
ناشتا ۹۹
بعدی ۱۸۸

۵ پاسخ

من قندم دقیقا ۲۶ هفته همین بود، ولی با رعایت کردن اومد پایین ، شیرینی جات اصلا نخوردم ، روزی سه تا میوه خوردم و امروز جواب ازمایشم اومد رو ۷۵ خداروشکر

من ۱۷۰ بود از شما هم کمتر بهم انسولین داد

سلام من اینجوری بودم دکتر برام انسولین نوشت الان از هفته ۲۵ میزنم

باید بری دکتر دیگه
من ناشتام ۷۴ ۷۶ ایناس
بعد پودر قند ۱۸۰ بوده ک باید برم دکتر دارو بده

با دکترت مشورت کن اگه با رژیم کنترل شد که خوبه
اگر نه باید دارو بخوری
من که با رژیم نتونستم و متفورمین میخورم

سوال های مرتبط