میشه بعد آزمایش گلوکز
بستنی بخورم،؟

۶ پاسخ

عزیزم بعد اون شربت که آدمو خفه می‌کنه از شدت شیرینی، میخوای بستنی بخوری؟

عشقم قند پشت قند خطر داره.صبرکن بدنت هضم کنه بعد بستنی و شیرینی بخور.

تا پایان آزمایش چیزی نباید بخوری آب مجازی فقط

تا تموم شدن ازمایش منطورمه

فکنم خیلی دیگه شیرینی بخوری پشت سرهم اگر حالت بد نمیشه و میلت میره خودت میدونی

بمن گفتن تا۴ساعت هیچی نخور

سوال های مرتبط

مامان مورچه مامان مورچه هفته بیست‌وهشتم بارداری