عزیزم بعد اون شربت که آدمو خفه میکنه از شدت شیرینی، میخوای بستنی بخوری؟
عشقم قند پشت قند خطر داره.صبرکن بدنت هضم کنه بعد بستنی و شیرینی بخور.
تا پایان آزمایش چیزی نباید بخوری آب مجازی فقط
تا تموم شدن ازمایش منطورمه
فکنم خیلی دیگه شیرینی بخوری پشت سرهم اگر حالت بد نمیشه و میلت میره خودت میدونی
بمن گفتن تا۴ساعت هیچی نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.