بچه ها چه قرص ویتامین واستون نوشته میشه بگید

۵ پاسخ

ففول
اکتی ناتال(ترکیبی از همه ویتامین هاست)
امگا۳
کلمگزینک(کلسیم منیزیم زینک)

مولتی ویتامین
آهن
کلسیم
به هرکس با توجه به کمبود هاش میدن

ویتامینD کلسیم امگا3 آهن

فک کنم توو ماه شما فقط فولیک اسید و ویتامین د باید مصرف بشه

کلسیم
دی
مولتی ویتامین
اهن
امگا۳

سوال های مرتبط