رایگانه چرا میخوای ندی ؟ آزمایش به این مهمی رو
برو مرکز بهداشت رایگان میگیره ازت
اصلا ازمایش سختی نیس فقط طولانیه، شربتشم واقعا خوشمزس مخصوصا که بعد از 8،9 ساعت ناشتا بودن میخوری به من که چسبید بغداز خوردنش یجا خنک یا بشین یا درازبکش فیلم ببین زمان زود میگذره
برو بهداشت رایگانه
اصلا سختی که میگن نداره
فقط شیرینه خیلی
خطرناکه خب اگ دیابت داشته باشی چی…اگ بخاطر شربته با دکترت صحبت کن یه جور دیگ واست بنویسه
باید حتما میزان قند خون چک بشه چون برای هردوتون لازمه
آزمایشش هم خیلی ساده ست چیزی نداره واقعا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.