مامانهای باردار اگه آزمایش گلوکز رو ندم چی میشه

۵ پاسخ

رایگانه چرا میخوای ندی ؟ آزمایش به این مهمی رو
برو مرکز بهداشت رایگان میگیره ازت

اصلا ازمایش سختی نیس فقط طولانیه، شربتشم واقعا خوشمزس مخصوصا که بعد از 8،9 ساعت ناشتا بودن میخوری به من که چسبید بغداز خوردنش یجا خنک یا بشین یا درازبکش فیلم ببین زمان زود میگذره

برو بهداشت رایگانه
اصلا سختی که میگن نداره
فقط شیرینه خیلی

خطرناکه خب اگ دیابت داشته باشی چی…اگ بخاطر شربته با دکترت صحبت کن یه جور دیگ واست بنویسه

باید حتما میزان قند خون چک بشه چون برای هردوتون لازمه
آزمایشش هم خیلی ساده ست چیزی نداره واقعا

سوال های مرتبط

مامان رستا و تودلی مامان رستا و تودلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 مامان 𝐒𝐡𝐚𝐡𝐚𝐧🩵 ۴ ماهگی
مامان فسقلی 🥹❤️ مامان فسقلی 🥹❤️ هفته سی‌وششم بارداری