یکم کاچی بخورم طوری میشه ؟؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

من دوبار خوردم دو پیاله و خدارو شکر هیچی نشد برا رفع هوس بخور ولی از یه پیاله زیاد نخور عزیزم

اره خطرناکه دهانه رحم باز میشه

اصلا تا حالا نخوردم😕
رعنا جان اگه دوست داری عضو یه گروه کوچیک خودمونی همسن های خودت باشی به این آیدی تو بله پیام بده که عضو بشی
@shabnam405
این آیدی رو تو شخصی خودت تو بله بزن و سند کن تا به صورت لینک در بیاد و بهم پیام بده❤️

من دو بار خوردم دو پیاله بزرگ ، ادویه فقط نزدیم یعنی نداریم مغزی جات داشت
فقط
زعفرون رو خیلی نریختم از حد معمول کمتر زدم

من حداقل دو هفته یک بار از اول بارداری یه پیاله کاچی خوردم البته کاچی ما مغزی جات نداره فقط روغن حیوانی و آرد و تخم کتان هست
و تا الان هیچ اتفاقی نیوفتاده....
تو زندگی روز مره مون انقدر سردی جات میخوریم که کاچی مصلحش میشه نه گرمی زیادی...

خیلی وقته هوس کردم درست نکردم
نه یکم بخور عب نداره

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آقا میران مامان آقا میران ۷ ماهگی
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی