۶ پاسخ

کاچی برا بعد زایمان هست الان نخوری بهتره چون زعفرون داره گلاب داره و خیلی گرمی هست

الان فرنی بخور بدون زعفران برای وزن بچه خوبه

کاچی برای بعد زایمان هست چون گرمه باعث خالی شدن رحمت میشه عزیزم الان نخوری

ماهم آرد برنج هم آرد سهن هم آرد سفید میریزیم

جای ما کاچی رو بعضی خانما با چیز های زیاد درست میکنن نمیدونم توش چی میریزن بعد ما اماده میگیریم موادشو روغن حیوانی توی قابلمه میریزیم داغل که شد چند قاشق از همون کاچی و نبات و اب خیلیم خوشمزه هست

الان برات یبوست میاره اگ میخوای بخوری در حد یکی دوقاشق برا بعد از زایمان خوبه
اگ میخوای طرز تهیشو بفرستم
ولی برا رشد و وزن گیری بچه لیدی میل بخور

سوال های مرتبط

مامان روشا مامان روشا هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آقا میران مامان آقا میران ۷ ماهگی
مامان دلماه🌙🫀 مامان دلماه🌙🫀 ۴ ماهگی
مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 مامان کایرا👩🏻‍🍼🧿 ۱۰ ماهگی
مامان (Mohana)🩷👸🏻 مامان (Mohana)🩷👸🏻 ۱۱ ماهگی