من از اولش سوتین بستم
پد یه بار مصرف شیردهی خریدم میزارم چون شیرم زیاد میریزه بعد هی عوضش میکنم
اصنم شیر برنمیگرده اینا خرافاته
سوتی شیر دهی بگیر و پد بزار .سفت شدن سینه بخاطر سوتین نیست چون شیرت زیاده مثل غده گردالی میشع سینت هر سدی بچه بخوره سینه دوباره نرم میشه سوتین نبندی بعو یه مدت سینت خشک میشه شیرش وقتیم سینت خیلی سفت میشه و تیر میکشه ینی بچه گشنشه
سوتین شیردهی ببند و پد بزار
سوتین نباید سفت ببندی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.