مامانایی که ازمایش محلول دادین صبحانه چی با خوداون بردین خوردین ؟

۵ پاسخ

نباید هیچی بخوری توی اون تایم جز اون محلول و آب بعد ازمایش سوم خون که دادی میتونی بری خونه چیزی بخوری
ولی اگه خونتون تا آزمایشگاه خیلی فاصله داره یک لقمه ی چیزی ببر تا ضعف نکنی

من نا سه ساعت بعد محلول ناشتا بودم ۴بار خون دادم

بعد اتمام ازمایش میزارن بخوری ۴بار خون میگیرن بعد میتونی یه لقمه ای کیک وابمیوه با خودت ببری بعداز چهارمین خون گیری بخوری

تا سه ساعت نباید چیزی بخوری بعدشم بهتره یه خوراکی سبک بخوری

صبحونه نمی‌خوری که فقط محلول‌رو میخوری تا ۳ساعت هم باید خون بدی

سوال های مرتبط

مامان اِلویرا مامان اِلویرا ۶ ماهگی