سلام میشه جنسیت جنین تشخیص بده دختره یا پسر
سنگین معده رو اذیت میکنه کم بخور
الان میتونی بخوری،اتفاقا چون طبیعی هم میخوای زایمان کنی تا میتونی مقوی بخور
نبابا من تو تمام دوره بارداری خوردم ۴/۵ بار
همون ۳ماهه اول بارداری خطر داره الان ک دیگه نه میتونی بخوری
من دکترم گفت از هفته پیش میتونم هفته ای یک سیخ بخورم
نه عزیزم اول بارداری ضرر داره
میگن دو تیکه بخوری مشکل نداره
من خیلی دلم میخواست بخورم
ولی فقط دوبار دوتیکه خوردم
دکترم میگفت جیگر خوب نیس
من زیاد میخورم. اتفاقا این روزا دارم هر روز دل و جیگر میخورم. چیزینمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.