اگه کمر و پا رو همزمان بچرخونی هیچ مشکلی پیش نمیاد
سلام عزیزم ببخشید سوالم بی مورده شما پشت سر سزارین قبلی حامله شدید بابت بخیه و رحم مشکلی نداشتید؟ دکتر نگفت خطرناکه ؟
من مینشستم خیلی اذیت بود بعد دکترم گفت نشین پاهاتو ببر بالا، پا، کمر، سر وسر شونه رو باهم بچرخون حتی میتونی در حد دوتا نفس طاق باز بخوابی بعد برگردی
حتما بشین بعد بچرخ
من میشینم بعد میچرخم
من یکم رو کمر میخوابم بعد با دست مخالف زیر شکمم میگیرم پهلو عوض میکنم
من میشینم بعد میرم به اون پهلو
منکه همونطور میچرخم
نه نمیشه هردقیقه بلندشی ی پهلو بخوابی
من میشینم
چون نمیتونم تو حالت دراز کش پهلو به پهلو بشم
سیاتیک دارم خیلی درد ناک میشه وقتی دل بالا میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.