سلام خوبین سونو رشد چند هفته باید بریم ؟لطفا جواب بدین

۴ پاسخ

دکتر واسم ۳۲ هفته نوشته

۳۲ هفته بهترین تایمه
من ۳۲ میرم

الان باید بری دیگ

فک‌کنم از۲۸ هفته تا۳۰اینا

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان نِلا مامان نِلا روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر 🩵 مامان رادمهر 🩵 ۸ ماهگی
مامان محمد حسین مامان محمد حسین ۱ ماهگی
مامان آرشا💙 مامان آرشا💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان شاهین مامان شاهین روزهای ابتدایی تولد