۶ پاسخ

من همش گشنمه😭برنج کم میخورم سیر نمیشم اصلا.میان وعده چیز خاصی نمیشه خورد.صبونه ها تکراری🤦🏼‍♀️

قند خطرناکه برای بچه جون بچه مهم تره ممکنه خدایی نکرده وزنش خیلی بره بالا

یه مدت رعایت میکردم خیلی اذیت میشدم ولی قندم خیلی اومد پایین دیگه الان زیاده روی نمیکنم ولی چیزی هم منع نمیکنم برا خودم

من قندم لب مرز بود
قرص بهم داد و رژیم
الان خیلی کم شده قندم🤣میگه بابا شیرینی بخور کمی
۱۰۰ بودم شدم۷۱

سعی‌کن این‌هفته های اخر خوب‌رعایت کنی ک‌قند بارداری روت نمونه

ن بابا رعایت کیلو چن😂همینجور بد غذا هسم اگه بخوام رعایتم کنم گشنگی میمیرم دیگه

سوال های مرتبط