۷ پاسخ

باید شیرینی را کامل حذف کنی به جاش کشمش و مویز و خرما بخوری برنج هم بخور ولی نه اونطور که سیر بشی
مغزیجات بخور تا سیر نگهت داره
مایعات خیلی بخور

09982102846
سلام عزیزم خوبی ایشون خانم نوری هستن فقط روبیکا جواب میدن می‌تونه کمکتون کنه اگه دوست داری بهش پیام بده مشاورشون هم رایگان هستش

کم خوری و کالری شماری میکنم

کالری شماری کن..من الان بچم چهارماهه اس،تازه ۳ هفتس،رژیم کالری شماری رو شروع کردم..۳ کیلو خداروشکر کم کردم..

بجای کم خوردن پروتئین و سبزیجات و چیزای سالم زیادتر بخور
برنج و نونت کمتر باشه
شیرینجات ب کل حذف کن

رژیم نگیر بچه ات که بزرگ تر بشه لاغر میشی

من ک نگم هرکی میبینه میگه بادت کردن
شیر خودما میدم و میگفتن انقد زووود لاغر بشی ولی کو

سوال های مرتبط

مامان هانیس خانوم👼 مامان هانیس خانوم👼 ۷ ماهگی