سلام دوستان ، روز زایمان قبل و بعدش چی بخوریم ؟

۵ پاسخ

اگر زایمان طبیعی بخوای اگر قبلش ناشتا باشی که نمیتونی زور بزنی و انرژی زایمان نداری
مغزیجات مثل گردو بادام فندق یکم نمکی باشه هم خوبه خرما عالیه شربت عسل رقیق

ببین سوالت خیلی کلی هست
بسته به نوع زایمانت داره
اگر سزارین باشه انتخابت که بهتره جوجه کباب بخوری یا کباب ظهر و‌شب سوپ ساده رقیق و حداقل ۱۲ ساعت قبل عمل باید ناشتا باشی
زایمان طبیعی سوپ مرغ و‌کباب و‌کلا گوشت خوبه قبلش منتهی باید حواست باشه یبوست نباشی و اینکه از هفته ۳۸ به بعد بیسکویت کیک‌برنج و کربوهيدرات نخوری به خاطر زایمان راحت و‌یبوست نشدن

برا قبلش که چیزای مقوی بخور،برا بعدش هم باید خوراکی های ملین بخوری که برا دستشویی رفتن اذیت نشی خصوصا اگه سزارینی هستی. مادرشوهرم برا من روغن محلی و عسل میداد ناشتا بدون نون بخورم چندقاشق واقعا عالی بود،بادیون هم بکوبی بریزی روش خوش طعم میشه

قبل زایمان باید ناشتا باشی

خرما مغزیجات و چیزای ملین واس بعد زایمان و قبل زایمان فرقی نداره فقط قبل زایمان سعی کن چیزای خنک بخوری و غذاهای بدون نفخ و روان

سوال های مرتبط

مامان دخترطلا💝 مامان دخترطلا💝 ۲ ماهگی