سلام بچه ها. خوبید من چجوری بچه هامو از پستونک بگیرم

۲ پاسخ

کم کم بگیر روزا قایم کن نبینن هر وقت بهونه گرفتن با یه چیزی حواسشون رو پرت کن تا وقتی مجبور نشدی نده

نمیدونم به یه سختی گرفتم و توهم اینو بدون که خیلی سخته و وقتی از پستونک گرفتی دیگه اگه شبش گریه کرد دیگه باز پستونکو ندی
دیگه پسر من شبا یسره پستونک تو دهنش بود وقتی از پستونک گرفتم دیگه تا چند ماه خوابش به هم ریخت

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد ۵ سالگی
مامان ایلهان جاهد مامان ایلهان جاهد ۲ سالگی
مامان شهیار مامان شهیار ۲ سالگی