دکتر گفت فقد سع ماهه اول نخور
اونم بخاطر جیوه
الان شما سه ماهه اخری ولی بازم در حد هوس بخور ولی کم بهتره
زیاد نخوری بهتره ، بعضی وقت ها در حد هوس کردی برطرف بشه
والا من چند وقت یکبار خوردم نمیدونم خودمم
من چند باری خوردم
اتفاقا من تو بارداریم خیلی هوس تن ماهی کردم از مرغ و گوشت و اینا خیلی بدم میومد واسه همین خیلی تن ماهی خوردم خداروشکر تا الان هم مشکلی نداشتم اگه دلت میخواد بخور یبار چیزی نمیشه
من شنیدم به خاطر جیوه ای که داره باعث سقط میشه. ی کم بخوری مشکلی نیس ولی زیاد نخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.