خوردن تن ماهیی ضرر داره. بخورم

۶ پاسخ

دکتر گفت فقد سع ماهه اول نخور
اونم بخاطر جیوه
الان شما سه ماهه اخری ولی بازم در حد هوس بخور ولی کم بهتره

زیاد نخوری بهتره ، بعضی وقت ها در حد هوس کردی برطرف بشه

والا من چند وقت یکبار خوردم نمیدونم خودمم

من چند باری خوردم

اتفاقا من تو بارداریم خیلی هوس تن ماهی کردم از مرغ و گوشت و اینا خیلی بدم میومد واسه همین خیلی تن ماهی خوردم خداروشکر تا الان هم مشکلی نداشتم اگه دلت میخواد بخور یبار چیزی نمیشه

من شنیدم به خاطر جیوه ای که داره باعث سقط میشه. ی کم بخوری مشکلی نیس ولی زیاد نخور

سوال های مرتبط

مامان نی نی خوشگل مامان نی نی خوشگل ۹ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۱۰ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۹ ماهگی
مامان یزدان مامان یزدان ۱۱ ماهگی
مامان آیهان و احسان مامان آیهان و احسان ۹ ماهگی