سلام خانوما خوردن تن ماهیی خطرناکه؟

۶ پاسخ

نه خیلی کم گاهی ایرادی نداره فقط حتما بجوشون قبلش

من كه تو بارداريم خوردم چيزى نشد

بله عزیزم
تن ماهب و انواع کنسرو به علت احتمال مسمومیت ممنوعه

نخوری بهتره چون ماهی ش جیوه داره

اوایل ک‌خوردم سرگیجه گرفتم. ولی دیروز ناهار خوردم هیچی نشد. بخور

سک بار به اندازه یک وعده نه ، هر روز که نمیخوای بخوری !

سوال های مرتبط

مامان مهرسا 🤩 مامان مهرسا 🤩 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان کارن مامان کارن ۱۱ ماهگی
مامان Mahyar💙 مامان Mahyar💙 ۱ ماهگی
مامان مسیحا مامان مسیحا ۱۰ ماهگی
مامان ِفاطمهِ🫀 مامان ِفاطمهِ🫀 ۶ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری