من شکم اولمه دکترم ۳۵ میگیره زیر میزی 🤦♀️ بیمارستان هم دولتی ۵۰. البته باید خواهش کنم ببینم دلیل میاره تو نامه
دکتر من گفت زیرمیزی نمیگیرم دکتر لیلاسعیدی بیمارستان انصاری و نیکان اقدسیه
من سزارین دوم هستم
دکتر گفت ۵ تا ۱۰ تومان خودش میگیره
دکتر من گفته 30 تا 35 خودش 85 بیمارستان
۳۰ دکتر ۳۵ بیمارستان
از ۳۰ تا ۵۰
عرفشو خودشون تعیین میکنن یعنی هرکی به هرکیه😅مال من گفته۲۰
تهران از25به بالا
واااا اگه ب بیمارستان میدی نیازی ب زیر میزی نیس 80میلیونی که میگی هزینه آزاد سزارین
من بیمارستان صارم میرم زیر میزی نداره
۳۵ بمن گف
دکتر من گفت سی تومن
حدود سی ..البته شهر ما که شهر کوچیکیه اینقدره ..من از دکترم هنوز. نپرسیدم
من سزارین اختیاری میخوام انجام بدم
دکتر گفت فقط هزینه بیمارستان رو بده من پولی دیگه نمیگیرم
من پرسیدم ده میگیره
زیر میزی برا دکترا متفاوته منطقه ما لرستان شده ۲۵تا ۶۰
والا منم نپرسیدم هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.