۱۷ پاسخ

من شکم اولمه دکترم ۳۵ میگیره زیر میزی 🤦‍♀️ بیمارستان هم دولتی ۵۰. البته باید خواهش کنم ببینم دلیل میاره تو نامه

دکتر من گفت زیرمیزی نمیگیرم دکتر لیلاسعیدی بیمارستان انصاری و نیکان اقدسیه

من سزارین دوم هستم
دکتر گفت ۵ تا ۱۰ تومان خودش میگیره

دکتر من گفته 30 تا 35 خودش 85 بیمارستان

۳۰ دکتر ۳۵ بیمارستان

از ۳۰ تا ۵۰

عرفشو خودشون تعیین میکنن یعنی هرکی به هرکیه😅مال من گفته۲۰

تهران از25به بالا

واااا اگه ب بیمارستان میدی نیازی ب زیر میزی نیس 80میلیونی که میگی هزینه آزاد سزارین

من بیمارستان صارم میرم زیر میزی نداره

۳۵ بمن گف

دکتر من گفت سی تومن

حدود سی ..البته شهر ما که شهر کوچیکیه اینقدره ..من از دکترم هنوز. نپرسیدم

من سزارین اختیاری می‌خوام انجام بدم
دکتر گفت فقط هزینه بیمارستان رو بده من پولی دیگه نمیگیرم

من پرسیدم ده میگیره

زیر میزی برا دکترا متفاوته منطقه ما لرستان شده ۲۵تا ۶۰

والا منم نپرسیدم هنوز

سوال های مرتبط

مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری