۵ پاسخ

چیزای فیبر دار بخور عزیزم شیر سویا خیلی خوبه

خب بتات پایینه پس فردام تکرار کنی نهایت تا ۳۰۰‌میرسه بمون شنبه که یه عدد درست درمون دربیاد مجدد تکرار ازمایش ازت نخواد انقدر خون نگیرن ازت عزیزم میدونم هیجان داری تعطیلات خورده تو ذوقت ولی دیرتر بهتره اگر ۵۰۰بود میگفتم دو روز بعد برو بازم‌تصمیم‌خودته این نظر من بود

دکترت بهت گفته حتمن باید 48ساعت بگذره و اخه خودش نمی دونست پس فردا تعطیله

امروز چه موقع ازمایش دادی

به دکترت بگو یااگه تاریخ براازمایشت ننوشته همین فردا ازمایشتو بده چون تاسوعاوعاشورا همه جاتعطیل هست تو تقویم زده دیگه حتی امروز هم درمانگاه رفتن بسته بود

سوال های مرتبط